Automatisk opkrævning

Automatisk opkrævning

Automatisk opkrævning er især velegnet til opkrævning af dine faste kunder. Med automatisk opkrævning går betalingerne direkte fra kundens konto ind på virksomhedens konto. På den måde opnår både kunden og din virksomhed en hurtig og sikker betaling.

  • Opkrævning af faste private kunder

Med Betalingsservice kan du opkræve dine private kunder f.eks. fast hver måned, kvartalsvis eller årligt. Betalingsservice kan integreres med dit økonomisystem, så du får en nem og hurtig administrativ løsning. Alternativt skal du vælge Betalingsservice Web, der er et særskilt program til opkrævninger. Der kan opkræves både med Betalingsservice og automatisk kortbetaling.
Læs mere om Betalingsservice her

  • Opkrævning af erhvervskunder

Leverandørservice er til virksomheder, der har tæt og regelmæssig samhandel med sine erhverskunder. Med Leverandørservice har du mulighed for at opkræve dit tilgodehavende fra dag til dag. Senest tre dage inden kunden trækkes automatisk, skal du oplyse om fakturabeløb og betalingsdag. Hvis kunden skal have en kreditnota, kan du også bruge Leverandørservice, når der skal sættes penge ind.
Læs mere om Leverandørservice her

 

SÅDAN GØR DU

Betalingsservice og Betalingsservice web

  1. Kontakt din rådgiver i Jutlander Bank og få oprettet et FI-kreditornr. til Betalingsservice
  2. Opret Betalingsservice kreditoraftale her 

LeverandørService

  1. Opret LeverandørService kreditoraftale her