Automatisk opkrævning

Automatisk opkrævning

Automatisk opkrævning er især velegnet til opkrævning af dine faste kunder. Med automatisk opkrævning går betalingerne direkte fra kundens konto ind på virksomhedens konto. På den måde opnår både kunden og din virksomhed en hurtig og sikker betaling.

  • Færre administrative opgaver og bedre likviditetsstyring

    Håndtering af opkrævninger og indbetalinger bliver væsentlig reduceret i virksomheden, da opkrævning og indbetaling sker via Nets. Du bestemmer selv betalingsdagen for de automatiske betalinger, derved får du et bedre overblik over virksomhedens samlede likviditet og mere effektiv debitoropfølgning. Der kan opkræves både med Betalingsservice og automatisk kortbetaling.Betalingsservice eller LeverandørService

  • Du kan benytte dig af to forskellige løsninger til automatisk opkrævning.

    LeverandørService er til opkrævning af faste kunder løbende og primært B2B.Betalingsservice er til opkrævning af faste private kunder på bestemte tidspunkter. Betalingsservice kan integreres med dit økonomisystem, så du får en nem og hurtig administrativ løsning. Alternativt skal du vælge Betalingsservice Web, der er et særskilt program til opkrævninger.

Læs mere om LeverandørService og Betalingsservice her

 

SÅDAN GØR DU

Betalingsservice og Betalingsservice web

  1. Kontakt din rådgiver i Jutlander Bank og få oprettet et FI-kreditornr. til Betalingsservice
  2. Opret Betalingsservice kreditoraftale her 
  3. Aftalen underskrives af dig og Jutlander Bank og sendes til Nets.
  4. Når du modtager materialet fra Nets, kan du sende opkrævninger via Betalingsservice

LeverandørService

  1. Opret LeverandørService kreditoraftale her
  2. Aftalen underskrives af dig og Jutlander Bank og sendes til Nets
  3. Når du modtager materiale fra Nets, er du klar til at bruge LeverandørService