Bank Connect

Bank Connect

Bank Connect er et system der kan integreres med din virksomheds økonomisystem, så du modtager alle transaktioner helt automatisk.

Muligheder

  • Optimering af de daglige processer

Bank Connect er en fælles standard for udveksling af data mellem økonomisystemer og banken. Det betyder, at du hver dag helt automatisk får dine transaktioner ind i dit økonomisystem. Derudover er nogle økonomisystemer forberedt til betaling af regninger via Bank Connect - helt uden brug af Netbank. En løsning hvor sikkerheden håndteres direkte mellem ERP-leverandøren (af økonomisystemet) og Bank Connect.

ERP-leverandører

For at benytte Bank Connect, skal dit økonomisystem (ERP-leverandør) være forberedt til Bank Connect. Du kan se hvilke økonomisystemer og ERP-leverandører, der kan integreres med Bank Connect her.
Se whitelist over økonomisystemer/ERP-leverandører her

Sådan gør du

  • Tjek om dit økonomisystem er forberedt til Bank Connect eller kontakt din ERP-leverandør
  • Kontakt din rådgiver for at få oprettet Bank Connect