Kort

Kortindsigelse

I en række tilfælde kan vi hjælpe dig med at tilbageføre en betaling, du ikke mener er korrekt. Det kan være en betaling, du ikke kender til, et beløb, du ikke kan godkende, eller et beløb, der er trukket flere gange. Det kan også være, at du ikke har modtaget den vare eller service, du har købt. Er det tilfældet, kan du gøre indsigelse mod betalingen.

Kontakt først forretningen

Inden du sender en indsigelse mod en betaling, som du selv har deltaget i, skal du kontakte forretningen for at se, om I sammen kan finde en løsning.
Hvis I ikke kan finde en løsning, skal du kontakte os hurtigst muligt.

Tidsfrister

Du skal være opmærksom på, at indsigelsen skal ske hurtigst mulig efter, at du har fået kendskab til transaktionen for at undgå, at sagen forældes. Jo før du kontakter os, jo større er chancerne for, at vi kan hjælpe dig med at få dine penge retur.

  • Ved indsigelse på betalinger, hvor du selv har medvirket / godkendt købet, er tidsfristen 8 uger efter transaktionen er trukket på din konto.
  • Ved indsigelse på betalinger, hvor du ikke selv har medvirket / godkendt købet er tidsfristen 13 måneder efter transaktionen er trukket på din konto.

Bemærk

Det koster et ekspeditionsgebyr på 350 kr., hvis der indsendes en uberettiget indsigelse.

Foretag indsigelse her

Kontakt os om kortindsigelser

Du er velkommen til at kontakte os om kortindsigelser på telefon 9657 7906 eller pr. e-mail kortindsigelse@jutlander.dk

Postadresse:
Jutlander Bank A/S
Kortindsigelser
Adelgade 27
9500 Hobro