Tak for anmeldelserne

Kundeoplevelser: Sagt om Jutlander Bank

02-01-2017 14:55:00

Det er bankens strategi, at vi vil være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Derfor er vi rigtigt glade for, at det netop er disse værdier, I som kunder lægger vægt på og udtrykker tilfredshed med, når I roser os på de sociale medier.

Herunder har vi samlet nogle uddrag af enkelte anmeldelser fra Trustpilot (anmeldelserne kan læses i deres fulde længde på trustpilot.dk). Indrømmet - vi har taget dem fra den positive ende, for selvfølgelig findes der også nogle mindre gode anmeldelser. Men pr. januar 2017 ligger bankens score på Trustpilot på 8,5 ud af en maksimal mulig score på 10,0. Så på jysk kan vi vist godt tillade os at sige, at det ikke er så ringe endda.

”...De hjælper altid, når man har brug for det, og de behandler én som et menneske og ikke en pose penge!...”

”Vi har haft en virkelig positiv oplevelse ... Vi havde behov for et lån og blev præsenteret for en spændende løsning, som vi ikke selv havde tænkt på. Billigere for os og dermed mindre fortjeneste for banken. Det er god service!”

”...Ofte sender jeg en personlig mail til Mads, men er han væk fra computeren i en længere periode, besvares min henvendelse af en kollega - det synes jeg er god stil! Jeg er endda blevet ringet op en dag, hvor jeg havde et spørgsmål i en mail...”

”...Der er fleksibilitet - møder foregår når vi har mulighed for det, også selvom det betyder, at bankens lukketid overskrides. Der er kort svartid, al den hjælp vi har brug for - vi kan bare sige til, og så er der humor involveret...”

”...Det københavnske andelsboligmarked kører i et vanvittigt højt tempo, og da den rigtige andelslejlighed dukkede op, var de lynhurtige til at beregne og godkende andelsboliglånet...” 

”...Vores rådgiver kom på besøg hos os selv og holdt møde. Det er super rart i en travl børnefamilie...”

 

Vil du gerne gøre din rådgiver rigtig glad? Så henvis et familiemedlem, en ven, kollega eller nabo til Jutlander Bank. 

Som rådgiver findes der ikke noget bedre skulderklap, end når en bestående kunde henviser en ny.