Bankens værdier

Vi siger det som det er

I Jutlander Bank arbejder vi målrettet på at blive Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

At vi er personlige, betyder, at du som kunde hos os bliver betragtet som en vigtig person. Vi sætter os i dit sted.

At vi er tilgængelige, betyder, at vores kunder ikke skal indrette sig efter bankens åbningstid. Som kunde kan du holde møde med din personlige rådgiver tidligt om morgenen, efter aftensmaden eller i weekenden. Enten i en af bankens afdelinger eller hjemme hos dig selv. Eller ”lørdag aften på Hvalpsund Camping”, som vi nogle gange siger.

Vi tror på, at vi kan skabe de bedste resultater, hvis vi har tilfredse kunder, som værdsætter vores høje service, vores personlige tilgang til hver enkelt kunde, vores ærlighed samt vores tilgængelighed, tidligt som sent.

Herunder kan du læse, hvad det konkret betyder for dig, at vi sætter kunden først - og at vi siger tingene præcis, sådan som de er.

"Vi siger det som det er" betyder, at vi altid tager udgangspunkt i dine behov og baserer vores rådgivning på det, som er bedst for dig.

Det betyder også, at vi altid giver dig det ærlige svar, og at du får et hurtigt svar.

For at vi bedst muligt kan leve op til "vi siger det som det er", har vi formuleret fire kundeløfter.

Under hvert løfte ligger to servicekrav, som vi har forpligtet hinanden til at gøre alt, hvad der står i vores magt, for at efterleve. 

  • Vi forstår dig og dine behov

  • Vi tager medansvar for din økonomi

  • Vi har tid til dig - altid

  • Vi giver dig svar, når du har brug for det

 


Løfte 1: Vi forstår dig og dine behov

Servicekrav:
- Du har én personlig rådgiver.
- Du kan forvente, at vi sætter os i dit sted og taler dit sprog.


Løfte 2: Vi tager medansvar for din økonomi

Servicekrav:
- Du får altid det ærlige svar af os.
- Du får altid præsenteret den bedste løsning for dig og din økonomi, da vi ikke har provisionsaflønnede rådgivere.


Løfte 3: Vi har tid til dig - altid

Servicekrav:
- Du kan holde møde med os, når og hvor det passer dig - også uden for vores almindelige åbningstider.
- Du får et direkte telefonnummer og e-mail til din personlige rådgiver.


Løfte 4: Vi giver dig svar, når du har brug for det

Servicekrav:
- Du får hurtigt svar fra os, når du ringer, skriver eller mailer til os - ofte inden for et døgn.
- Du får hurtigt svar på ønsker om lån.