Ris og ros

Hjælp os med at blive bedre

Gør vi det godt - så sig det til andre. Kan vi gøre det bedre - så fortæl os hvordan

Jutlander Bank ønsker langvarige relationer med tilfredse kunder. Derfor gennemfører vi løbende kundetilfredshedsanalyser og interne analyser for at sikre, at vores kunder er fuldt tilfredse med bankens rådgivning og service. 

Synes du, vi gør det godt, så fortæl det til andre. Og så fortjener din rådgiver måske også et par ord.

Er der områder, hvor vi kan gøre det bedre, så er du meget velkommen til at kontakte din rådgiver eller afdeling direkte.

I henhold til lovbekendtgørelser har vi også udpeget en klageansvarlig, som du er velkommen til at kontakte. 

Du kan også væge at indberette din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8B, 2. sal, 1256 København K, tlf. 35436333, www.fanke.dk

EU-kommusionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse, der er købt online.
Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage kan indgives her: http://ec.europa.eu/odr 
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse jutlander@jutlander.dk